Modtageren har ikke åbnet kortet
Hvis dit kort ikke er blevet åbnet af modtageren, kan det skyldes følgende:
- Modtagerens email adresse er forkert. Kontroller for stavefejl i modtagerens email adresse, eller om de har ændret deres email adresse siden sidst.
- Hvis email adressen er korrekt, kan du kontakte modtageren, så han eller hun tjekker sit spamfilter og markerer vores email med postkortet som “ikke spam". Spamfiltre kan nogle gange fange helt ufarlige emails fra selv de nærmeste, og det er derfor vigtigt at markere overfor sin email udbyder, hvilke emails der ikke er spam.
- Modtageren bør også tjekke mappen med “Alle emails”. Nogle gange kan emails havne i “Markedsføring” eller “Reklame” mapper.
- Modtagerens email udbyder har blokeret emails fra 123kort. I så fald kan du gensende kortet til din egen email adresse og sende linket med dit kort videre til modtagerens email adresse eller f.eks. som sms.
- Tilføj modtagerens mobilnummer, når du sender kortet næste gang, således at kortet også sendes som SMS. Generelt bliver sms beskeder åbnet hurtigere end emails, så der er langt større chance for, at modtageren åbner kortet på dagen. Du kan klikke på linket "send via SMS" og udfylde modtagerens telefonnummer, når du sender et e-kort næste gang.
Har du stadig spørgsmål?
Kontakt os